Monday, November 12, 2007

We're all in the back singing "sugar, were going down."

har trådlösa hörlurar just nu vilket är fett med jobbigt.
visst, en bra idé, men det brusar ju så mycket att det nästan är värre än att inte ha någon musik alls.
nästan.


anyway.

är inte fall out boys låttitlar underbara?
texterna likaså.

älskar texterna.

death cab& fall out boy, last year all over again!!
förklarar hur jag fick mitt "between the pages of the Bible" som rubrik på bloggen. jag lyssnade ack, så mycket på fall out boy innan. jag som alltid trott att
jag fått det från en coldplay text. kanske det med? hmmmm...i alla fall, kollade upp min äldsta last.fm, som uppdaterades senast för nästan exakt ett år sen. där ser man. fall out boy, death cab, ciwwaf& muse. (sugarplum fairy var en period som snabbt gick över, heh) en klapp på axeln till mig själv pga min braiga musiksmak. (och en spark i magen för min dåliga svenska)

To the love, I left my conscience pressed,
Between the pages of the Bible in the drawer.
“What did it ever do for me?” I say.
It never calls me when I'm down.
Love never wanted me,
But I took it anyway.
Put your ear to the speaker,
And choose love or sympathy,
But never both.
Love never wanted me.

/XO - fall out boy

No comments: