Saturday, November 10, 2007

dare you to move

väldigt trevlig kväll igår hemma hos mig med johanna, emma& hedda.
shotta, inte-leken, balkongen (självklart! johanna lyckades till och med få syn på ekorren once again)& jeopardy& med andra ord hahaha.
sen somnade vi i kevins rum, för han är inte hemma utan faktiskt i london den skitungen. han ska i alla fall köpa massor av grejer till mig, jag litar på honom, han har ju bra smak när det kommer till kläder. jag brukar ju, somsagt, sno hans kläder typ varje dag. inte för att dom passar (michel klagade i torsdags på att jag alltid har kläder som täcker röven haha) men dom är så sjukt snygga.
anyway.
ikväll blirre (förhoppningsvis) fekke hemma hos andré.
jag saknar honom jätte mycket. så där får man förhoppnigsvis träffa massa folk som jag inte träffat på ganska länge heh.
om en timme blirre träffa sofia+ linnea& johanna, emma och hedda för fika på pronto.


videon är ett litet urval av kvällen.
ja, johanna skrattar faktiskt sådär på riktigt.
ja, hedda dansar verkligen sådär.
ja, emma skriker WHO LET THE DOGS OUT? i slutet.
ja, vi lyssnar på the shins.
ja, vi beteer oss alltid sådär.

No comments: