Tuesday, November 20, 2007

Someone kills the pain

asså, haha. detta inlägget jag ska skriva nu får mig ärligt talat att skratta. rätt ut.
inte för att det inte är sant, eller något sånt. inte för att jag inte menar det.
utan för att det är så löjligt. att jag skriver här. istället för att inte bara ta upp telefonen.
jag ska inte skriva mycket.
jag klandrar inte dig för att det var längesen vi pratade. inte alls.
det är lika mycket mitt fel, om inte mer. det är mitt fel mer.
och nej, vi glider inte ifrån varandra. inte ett dugg. du vet var du har mig, och jag kommer alltid stanna kvar. vare sig vi pratar eller inte. alltid. hur mycket jag än förändras.
so, there i said it.
nu tänker jag inte skriva ett dugg mer på min blogg om detta.

Even when you've paid enough
Been pulled apart, or been held up
With every single memory of
The good or bad, faces of luck
Don't lose any sleep tonight
I'm sure everything will end up alright
i'm always here

No comments: