Wednesday, November 14, 2007

We don't need no silver ghats

alltså, ärligt, konserter måste vara det bästa som finns!
den absolut bästa känslan ever!
cocorosie igår var UNDERBART, underbart underbart!
så jävla härliga tjejer!
vill ha igår tillbaka<3

har precis tittat igenom vidoes på youtube från musekonserten, jag vill tillbaka dit också!!!!
den känslan!
sitter här och är nästan tårögd haha.

allt gick supah igår, förutom att vi missade två tåg haha. (jag hittade min kamera tillslut och glömde inte min biljett)
även om vi missade tågen hamnade vi längst fram och det var grymt bra!
jag visste inte riktigt vad jag förväntade mig av dessa två tjejer men....det toppade mina förväntningar i alla fall haha. Theodor hängde också mer. the travelcamel! har en känsla av att andré inte kommer få tillbaka sin kamel...haha fast han har ju min jojo så det gör inget!

idag var jag för trött för att gå till skolan och fick mina föräldrar att sjukanmäla mig!
kom ju hem rätt sent igår...
kevin har också kommit hem fast han är sjukt trött och ligger och sover haha.

och jag är GRYMT avundsjuk på alice som ska se kent!!!!!!!!
jagvillooooockså!!!!! :'(

2 comments:

hedda said...

knulla alice i röven, vill också se kent, vilken fucker hon är :(

Sophie said...

aa jag vet:(