Tuesday, November 20, 2007

(in rainbows)

jag har en fråga också, vad fan betyder reckoner?!

jag MÅSTE veta!!!!! vad sjunger han om?
vad är detta reckoner?
vem är detta?
är jag fullkomligt invalid som inte förstår? förstår alla utom jag vad sången handlar om?
det närmaste jag kan komma är reckon, vilket betyder räkna ut.
jag blir galen på denna fullkomligt underbara låt och alla fina ihopsatta ord, förutom detta reckoner, som låten
handlar om och som jag inte blir klok på!!!
denna fullkomligt underbara låt. det kanske är meningen att man inte ska förstå?
jävla radiohead!!!!

reckoner
take me with you
dedicated to all you
all you beings

radiohead- reckoner

vet ni vad jag gillar för människor?
de som kan erkänna att de inte har någon aning när alla andra vet.
och de som går runt på gatan och ler, det ser trevligt ut och jag undrar alltid vad det är som fått dom att se så lyckliga ut.
och pojkar med fräknar.

No comments: