Thursday, November 29, 2007

I've been waiting far too long to feel the sun on my back

idag:
skolan (rönnen), pronto, stan, naturhumanistiska, borgar& procivitas.
jag passade in på naturh med alla störda människor (no offence till dom som går där), kände mig väldigt hemma. planerar redan hur jag ska vara när jag går där och det är öppethus och jag ska guida några förrvirrade nior, hahahahaha. (kladflandgagnjargöa, typ)
borgar, där träffade vi thomas som hade väldigt mycket gelé i sitt hår!
hedda- har du simmat hit thomas, hehe?
thomas- eh em nej...okeej...?!..jag simmar inte alltid...
HAHAHAHA
i alla fall.
och ja...det var fullt med folk. inte konstigt, typ malmös populäraste gymnasie. spir är jag ju fortfarande lite inne på men borgar...är inte jag.
sen! procivitas! det blev en lång jävla tur för mig på emmas cykel i regn& motvind (tack vare cpungen alice som inte kan hitta i centrum!) ,men jaja.
sen kommer vi dit. det var coolt.
jag ska söka in dit. vid sidan om.
man kan ju ändå komma in på sitt första val, för procivitas är ju privat.
kommer förmodligen inte palla snobbattityden, men vem vill inte gå på ett gymnasie med en stort akvarie i lobbyn, tre privata kockar som gör mat istället för skolmat, biljardrum, tvrum, jävla massa datorer överallt och ja...sånt. sjukt najs alltså.
inte för att jag tror att jag kommer in, ljög lite om mina betyg hahaha.

annars så...är det fredag imorgon.
LETS GET FUCKED UP

the academy is...- the phrase that pays
the academy is...- LAX O'Hare
the academy is...- sceptics and true believers
(och seed& slow down då)

No comments: