Wednesday, November 21, 2007

I'm writing you a symphony of sound

hmm...jag gillar inte den röda färgen på min nya last.fm grej här på bloggen.
borde jag ändra den till svart? min blogg är ju rätt färglös...borde jag ändra hela den?

jag älskar last.fm
man kan göra jätte mycket där, och det ger mig så mycket musik.

annars blev vi bjudna på vår dricka när jag& hedda var på pronto idag. vi blev glada.
"för att vi är där så ofta" sa dom. det lönar sig att vara stammis.
och vem går inte i min kevins klass om inte pojken som jobbar där?
jag& hedda blev jätte glada när vi upptäckte det, såg honom nämligen på klassfotot hahaha.

annars så går jag väl mest runt och är glad nu för tiden. det är kul.
på hemkunskapsredovisningen idag blev jag tvingad till att sjunga "tuttifruttisången" inför hela klassen med johanna, emma och nicole.
fast jag skrattade och skämdes mest. så inte jag att sjunga tuttifruttisång! haha. att palle& hampus asgarvade rätt ut gjorde inte det hela mycket bättre. fast dom är ju som dom är.

nu ska jag leka mer på last.fm med mitt blandband. kanske kommer upp här. jag vet att jag är en äkta nörd. hejdå.
(bilden har jätte mycket med inlägget att göra!!!)

No comments: