Thursday, November 8, 2007

shoot your gun

skolan idag var...jag kan nästan sträcka mig till underbar. haha.
bara för att johanna finns där. och alla andra såklart men johanna och jag skrattar så sjukt mycket, och då menar jag verkligen sjukt mycket när vi leker med varandra (för vi leker verkligen).
sen varre gymnasiemässa och jag och johanna gick såklart av på fel hållplats och kom försent dit haha men det gör inget, vi hann ju med att kolla allt ändå.
sen varre hemväg med oliver och palle. vilket var otroligt roligt. dock var det inte så kul för mig för dessa tre är alla jättar och jag är en liten pygmeé gemfört med dom (speciellt när johanna har sina högsta klackar heh) men det hindrade inte oliver& palle från att hoppa upp på min rygg och skrika HOPPLA! HOPPLA! fast dom väger typ 25-30kg mer än mig, vilket faktiskt höll på att ta livet av mig men jaja.

imorgon åker kevin till london och jag ska snart skriva en lista på allt vad jag vill ha därifrån. heh, kommer sakna honom dock men han missar faktiskt Cocorosie (som är på tisdag shitshitshit)!

the get up kids- overdue
underbar låt.

och the shins alltså, är rädd för deras nya album. eller nya och nya men deras senaste i alla fall. är rädd att det inte håller måttet och förstör deras underbara indie som finns på Chutes to narrow och Oh, inverted world.
äh.

jaja. ehm. hejdå...

No comments: