Wednesday, November 7, 2007

you gave me the best mixtape i´ve heard

det finns så otroligt fin musik. så att jag blir tårögd.
sorglig musik.

i alla fall.
idag var väl skolan helt ok. ingen ansträngande. har inte varit det dom senaste dagarna.
inga läxor heller.
eftersom att vi hade netscan föredrag missade jag franskan, otroligt skönt.
jag har bestämt mig. det blir borgar sam-internationellt som första val. dock tror jag inte att jag kommer inte, eftersom att betygen kanske kommer vara skyhöga (vi snackar 300p här) vilket jag inte har och inte kommer få för jag är alldeles för lat för sådant trams. ok, det är väl inte trams att ha 300 men i alla fall.
fast det är ju bara kanske. hoppas på lägre i alla fall.

och, tillbaka till fin musik igen.
gud vad musik räddar dagen.
och tro det eller ej men jag älskar vädret just nu. ok, klart jag längtar till ljumma sommarkvällar i solnedgång och annat sådant kitchight, men ändå.
grått väder är det alltså. som gäller. alltså.

och lite btw, min hand gör fortfarande ont.

No comments: