Monday, November 26, 2007

breaking the ice



mycket lättare att lägga upp videos än att skriva vad jag gör om dagarna, haha.
men idag kom david till skolan i alla fall, och ingen (förutom lärarna) visste någonting.
det var sjukt.
helt plötsligt bara stog han där, i dörröppningen, och det blev heelt tyst i klassrummet.
tills jag sprang fram och kramade honom! sen hänkade alla andra.
jag blev så sjuukt glad över att få träffa honom, att få ha honom i skolan som om ingen flytt hade ägt rum alls. fick mig att inse hur mycket jag faktiskt saknar den pojken, så otroligt mycket.

så efter skolan var det pronto som gällde och sen...ja, det ser ni på videon. imorgon är det studiedag. ikväll ska jag sova hos emma, borde vara där nu men päronen är inte hemma än och jag borde meddela dom vart jag är innan jag går heh. eller man vet ju aldrig.
dom är rätt kluvna, mina föräldrar. ibland tvingar dom mig komma hem på rent obscena tider på kvällen när jag är någon annanstans, och ibland skiter dom i vart jag ens är och när jag kommer hem.
men jag tycker om dom ändå. dom är rätt speciella.

en pappa i skinnbyxor som gör manikyr på sig själv, är skrämmande lik skalman till sitt sätt, lärde mig göra flätor när jag gick på dagis istället för mamma och som går på 80talsdiscon.
en mamma som är rätt galen, låter mest på föräldrarmötena och färgar sitt hår typ en gång i veckan. (rött, brunt, blondt, you name it)
min bror är inte heller särskilt normal. han lyssnar på air och fransk chillout och...ja, han är helt enkelt rätt speciell. testar allt möjligt. fast jag är inte rätt person att dömma.
jag är en blanding av alla känns det som. fast jag gillar dom. väldigt mycket.
när är videon färdig egentligen?

update: nämeh! en till video! skulle egentligen lägga upp den samtidigt som den andra men jag hann inte hehe

No comments: